ändrat

..bakgrunden nu igen. Jag vet att jag skulle låta bli, men som jag skrev så skulle jag försöka låta bli att ändra blogg deisgnen i minst en vecka, och det klarade jag faktiskt av. Har ju haft denna deisgnen nu i snart 2-3 veckor väl? Något sånt är det ialla fall. Men jag ska försöka att inte ändra bloggen allt för ofta, det lovar jag er nu.
Men jag var tvungen att ändra bakgrunden, för ju mer jag tittade på min egen blogg ju mer förvirrad blev jag, det blev ju så många färger tillslut, bestämde ju mig helt klart för att ha lila, och det hade jag ju tills jag ändrade min header. Så det blev rent för många färger tillslut. Men jag har fortfarande likadan bakgrund bara det att jag har en annan färg på den. Den är grå istället och passar mer in tycker jag.
Vad tycker ni? Det är ni som får bestämma i och med det är ni som läser den varje dag:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0