ansiktsbehandling

Jag har precis gett mamma ansiktsbehandling. Hon var så torr i huvudet och trött med för den delen. Så hon frågade snällt om jag kunde tvätta av henne ansiktet och massera in lite krämer och nu har hon fått mask på sig också. Jag gjorde det för att vara snäll, hon köpte ju trots allt kläder till mig idag och sen ska jag få 50kr för att jag gjorde det också. Inte mycket pengar men alltid någonting. Jag var ju inte seriös heller, tramsa mig mest men hon njöt ändå. Haha! Eller dte vet jag inte, men det hoppas jag annars så kommer jag aldrig göra om det igen.

Hampus ringde mig innan och sa god natt, så nu ligger väl han och sover. Jag ska också sova snart faktiskt! Är trött trots att jag sovit lite idag, men jag har inte lyckats somna in djupt. Vet inte varför. Och idag har jag gått hela 24 veckor och är nu inne i vecka 25 vilket innebär att det bara är en tredjedel kvar av hela graviditeten. Jag är så spänd på allting och snart gäller det att fixa barnkläder och andra saker som jag behöver. Det ska bli så kul, men det kommer också att kosta en hel del. Men det är vi redo för.
Min mobilräkning kom idag sa Hampus, gick på 444kr, usch ja! Första månaden och det är redan hög summa. Men mamma skulle hjälpa mig att betala denna månaden för att jag ringt samtal åt henne framförallt.
Nu ska jag snart sova, skriver nog ett inlägg till innan jag lägger mig under täcket.

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0