barnvagnar

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra.
Och det slog mig i huvudet att jag skulle börja titta på barnvagnar,
det är ju inte så många månader kvar trots allt. Det är snart dags, trots
att det låter som det är jätte länge kvar, men tiden springer verkligen iväg.
Det märker ni kanske själva också? Eller är det bara jag som gör det?
Men jag kommer inte in på hemsidan jag vill in på, så jag får väl försöka leta mig fram
någon annanstans.
Tänk att snart så är det dags! Så spännande allting blev helt plötsligt.
Och jag hade tänkt köpa pärlor och göra lite smycken och kanske kunna sälja lite också.
Jag höll på med det förr, men har inte gjort det på ett bra tag.
Men att bara vara hemma är tråkigt så jag får hitta på något roligt att göra under tiden jag är hemma.
Nu ska jag kila iväg(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0