Bella & Tyra Show

Just nu sitter jag och tittar på Bella & Tyra Show.
Tittade på första avsnittet men missat resten, så sitter och tittar på dem nu.
Det är faktiskt kul att titta måste jag säga, att se bloggare sitta där live och svara på frågor och få förklara saker och ting som kanske skrivits i bloggen, det är intressant tycker jag.
Kanske är jag för desperat av bloggare och bloggen, men det är faktiskt något roligt, och man har alltid något nytt att störa sig på eller att uppskatta. Man lär sig nya saker på olika bloggar och vissa gånger kan man inte mer än att sitta och skratta åt vissa bloggare.
Jag satt och titta på när Katrin var med och när Paow var med, måste säga att Katrin är en väldigt cool vuxen människa, trots att hon ska ha barn eller fått det nu(vet inte riktigt!) så kan hon stå för att hon måste ut och festa, hon måste ha sitt ute liv för att hon älskar det. Och det är inte många som kan sitta och säga sanningen bara sådär men det kunde hon. Och jag tycker att hon är en väldigt framåt kvinna och sjukt snygg. Och jag tycker på något sätt att både hon och jag tänker lite lika när det gäller Kissie.
Men det är ju Kissies liv och hon får ju se ut precis som hon vill och göra vad hon vill. Men jag tycker att det är synd att hon förstör sitt eget utseende genom att spruta in massa saker in sin kropp. (kanske är det bara jag som tycker det, jag vet faktiskt inte!)
Sen så måste jag säga att Paow är en väldigt söt tjej faktiskt, en cool och härlig tjej. Jag följer hennes blogg lite då och då, men när jag såg henne på Bella & Tyra Show så var hon en härlig person verkligen.
Hon bryr sig inte om andra, hon kör sitt eget och kan stå för vad hon tycker och tänker. Det är ju trots allt så det ska vara, och hon hade förklaringar till alla frågor Belle & Tyra ställde henne, vilket gjorde mig lite förvånad, för oftast brukar ju bloggare svara lite segt och kanske tar en stund på sig. Men hon svarade precis som hon tyckte och tänkte, riktigt skön tjej!
Ni som aldrig sett de programet så rekomenderar jag er att göra det, väldigt roligt och man får veta så mycket mer om bloggare när de väl sitter på plats.
Gå in på bellas eller tyras blogg och följ varje avsnitt där om ni vill, varje torsdag. Klockslag vet jag inte i och med jag tittar repriserna för att allting segar när showen väl är igång på torsdag kvällarna för att det är för många som tittar på det. Ni kan ju också följa repriserna som mig, alltid något!


Tyra & Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0