BILDER

Nu ska ni få bilder från gårdagen.
Min pojkvän har precis åkt hem och nu sitter jag inne på mammas rum tillsammans med henne.
Jag ska bjuda på bilder snart hade jag tänkt.
Imorgon börjar ännu en skol/jobbevecka för alla som jobbar och går i skolan.
Själv är jag ju hemma om dagarna, men som tur är så har jag sällskap nu mera.
Teddy kommer att vara som en liten bebis för mig, för han beter sig verkligen som en liten plutt.
Han måste ut och kissa, man måste ge honom mat, man måste se till honom och leka med honom. Det känns som en liten bebis fast som inte har något ljud eller som kan gå på fyra ben.
Har precis snackat klart med min syster, hon och hennes kille har också köpt hund två dagar förre vi hämtade lille plutten fick dom sin. Så de är rätt så jämn gamla.
Ska försöka ta mig in någon dag i veckan så att jag kan få träffa deras lille Sonic och så att jag kan träffa min syster också såklart. Och så att Teddy & Sonic kan leka med, det är väl alltid kul för små hundvalpar.
Nu ska ni få bilderna, skriver nog mer senare ikväll.
Pusss!♥



Ni får dessa bilderna sålänge, slänger in fler sedan efter hand.
Den mest klockrenaste bilden är ändå den sista där min bror och Teddy har somnat bredvid varandra,
synd bara att jag glömde fota att de somna båda två framför tven också!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0