borstat tänderna

Nu har jag borstat tänderna och har bäddat ner mig under täcket. Datorn är bredvid mig och har headset i öronen för snackar med Hampus. Jag vet inte riktigt hur helgen kommer att se ut, uppstått lite problem nu. Men ja, vi får väl se hur det blir. Kanske blir jag hemma istället denna helgen också känner inte för att åka iväg faktiskt. Teddy sover också nu, har han gjort ett tag nu men han ligger på golvet och vägrar lägga sig i sin korg. Han kommer förmodligen krypa upp här sen när jag somnat.(gör han varje natt!)
Ska lägga på med Hampus nu också för jag är trött och ska sova nu så jag kan komma upp i tid imorgon så jag hinner duscha och göra vid mig. Ska ner om källaren också för att leta efter mina andra tyggskor, för mina favorit har Teddy bitit i sönder. Sen så måste jag boka tvätt tid också.(gjorde aldrig det idag!)
god natt gott folk, sov gott och dröm fina drömmar! Pussar och kramar♥.


Kommentarer
Postat av: Louise

hoppas du hittar på nått roligt o göra i helgen :)

kram

2010-04-23 @ 09:50:02
URL: http://louiseberglund.myshowroom.se/
Postat av: Niclas

Nu är det tävling på Size8 bloggen!



check it out!

2010-04-23 @ 11:20:28
URL: http://sizeeightblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0