Chad and Sophia

Visst att jag tittar på One tree hill, visst att jag älskar den serien.
Men inte hade jag en aning om vad som pågick utanför serien.
Jag brukar sitta och lyssna på musik med videoklipp från one tree hill, och idag dök något oväntat upp.
Chad och Sophia gifta? VA? Men att de skilt sig nu?!
Jag har redan i serien velat att de två skulle bli ett par i slutet, vilket inte hände.
Men istället så visar det sig att de varit ett par utanför serien och till och med varit gifta.
Jag vet inte riktigt hur det är nu mellan dem. Googlade på dem innan och då hade de gift sig men sedan några månader efter så hade Chad varit otrogen mot Sophia med Paris Hilton! Kan det verkligen stämma?
Ja, det är inget jag vet. Men han var ialla fall inte en sådan kille i serien.
I serien är han en dröm kille, en helt underbar och fin kille. Men visst hade han sina brister också i serien. Men det var ju något han var tvungen att spela. Så är det att vara skådespelare, man är ju inte sig själv direkt!

Jag tycker att Chad och Sophia passar jätte bra ihopa, jag tycker de är så jäkla söta tillsammans.
Och när jag ser dem tillsammans ser jag så mycket kärlek och jag ser dem alltid som ett par.
Jag drömmer om dom som par, för det är så jag vill se dem två. Jag vill se dem tillsammans.
Jag vill inte se någon utav dem två med någon annan partner.
Jag vet inte vad det är för fel på mig, det är ju trots allt kändislivet.
Men när jag får reda på att vissa förhållanden mellan vissa kändisar inte funkar så blir jag själv så jäkla ledsen, jag har medkänsla. För jag vill ju att dem ska vara tillsammans.
Okej, jag vet det låter helt sjuk. Måste sluta vara så beroende av kändislivet och filmer!
Men jag hoppas att Chad & Sophia är ett par ännu. För det vill jag faktiskt(aa)

& att jag tycker One tree hill är så bra är för att det påminner mig själv om så mycket.
det handlar om det kärleks och drama livet som kan hända i verkligheten eller som kanske redan hänt.
Alla meningar/ord de säger får en att tänka igenom. Det visar en hur man ska bete sig mot andra, hur sårad man kan bli av något man inte visste. Serien visar också kärlek, vänskap och hat!
Så mycket i serien handlar om kärlek som man inte visste fanns. Att man tror man funnit den rätta, men ändå finns de fler ute i världen som vill fram till en. Man vet ibland inte att man älskar vissa personer förän det är försent. Det är en bra serien, en väldigt dramatisk serie. En serie som ialla fall får mig att tänka tillbaka, som får mig att tänka igenom nog innan jag tar för snabba beslut. En serien som får mig så ledsen så fort jag tittar på den. För att den påminner en om så mycket i det verkliga livet!


hur söta är dem egentligen inte tillsammans?
Sophia och Chad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0