chokladpudding

Jag gjorde chokladpudding innan ikväll som vi hade varit och handlat hem innan idag när vi var och handlade hem glass. Och resultatet blev toppen!(yy'
Så länge sedan jag åt det, men idag fick mamma för sig att handla det. Mamma är inte den personen som äter godis, chips, glass eller andra godsaker. Hon är oftast imot det. Men idag var det hon som ville handla hem det. Tror det var mest för min och brors skull hon gjorde det. I och med jag är gravid oh är sugen på allting som jag inte ska äta egentligen. Jag satt precis och sa att jag var sugen på falafel, men nej det vägrade mamma fixa åt mig. Kanske för att klockan är rätt mycket nu och för att jag inte ska äta för mycket skit.
Min pojkvän ringde och sa godnatt för en stund sedan, saknar honom men ändå skönt att vara ifrån honom lite!♥ Det där lät taskigt men ibland behöver man vara ifrån varandra för att kunna sakna varandra.
Eller vad säger ni? Är ni alltid med er pojk/flickvän?

Förr var jag alltid med min pojkvän, vi bodde ju tillsammans, han bodde ju här tillsammans med oss. Men vi bråka så mycket då, vi tjafsade alltid med varandra. Och det berode ju på att vi aldrig hann sakna varandra, vi var aldrig ifrån varandra. Men nu när han flyttat hem igen och börjat jobba så känner jag att jag saknar honom och jag blir genast glad när jag hör hans röst eller träffar honom. Vilket jag aldrig blev förr. Jag blev aldrig glad eller något när jag hörde hans röst eller träffade honom.
Aja, in på annat. Jag ska snart gå och lägga mig, lille Teddy sover nu, så ska snart bära med honom ut till sängen så vi kan sova. Men jag känner mig faktiskt ganska pigg, men jag tror att jag somnar rätt sött ändå inatt.
Hur som helst, det blir nog inte fler inlägg ikväll tror jag. Inte om jag ska sova nu snart ialla fall.
Så om vi inte hörs mer ikväll så får ni sova så gott och drömma så sött!
Så hörs vi imorgon igen. GODNATT & PUSS PÅ ER!


bild från google!



Kommentarer
Postat av: Fridis som du kallar mej ;D

omg ! chokladpudding ! blev så satans sugen nu :(

2010-04-13 @ 17:01:58
Postat av: Fridis som du kallar mej ;D

aaw nu blev jag mega sugen på chokladpudding :(

2010-04-13 @ 17:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0