dagen*

Jag vet, väldigt dålig uppdatering idag. Men jag har varit borta sedan 20 över 9 imorse och har inte varit hemma så speciellt mycket heller. Kom hem vid 3 halv 4 och sedan vid halv 5 så stack jag på möte igen. Hampus skulle ha åkt hem då, men när jag kom ut så stod han där. På sätt och vis visste jag att han inte körde hem. Vi har varit och handlat också idag, och han åt middag här med oss ikväll. Blev räksallad till förrätt och sedan så blev det mammas makaroner och baconröra i ungn, sjutk gott! Till efterrätt blev det våfflor med glass. Mumms!;)
Lånade mammas kompis våffeljärn, tur man har någon som kan rädda en i nödsituation ialla fall. Hampus har åkt hem nu och jag ligger här i sängen helt ensam och är trött som ett svin jag med. Medans bror och mamma sitter i soffan och tittar på tv och spelar dator. Mamma skrattar som aldrig förr, lite roligt att höra faktiskt. Fast nu ska jag gå och lägga mig faktiskt, för att jag varit uppe tidigt idag och inte vilat middag alls. Så det är dags att sova för mig nu känner jag. Bara jag kan somna också, hade ju inte varit helt fel direkt! Och jag hade faktiskt tänkt att försöka ge mig på en ny design imorgon när jag är pigg och glad. Jag ska försöka fixa allting helt själv, från topp till tå. Alltså börja om på en ny design som jag inte har nu. Men naturligtvis kommer jag att spara dessa mallar och koder ifall det skulle ta och skita sig imorgon när jag försöker fixa en ny design. Annars måste jag be någon annan hjälpa mig igen och jag tror att folk vill spy på mig när det gäller det.. Aja, nu ska jag inte snacka mer, för har inte mer att säga er. Men hoppas att ni haft en toppen bra dag, och vi hörs imorgon.
Godnatt och sov gott sötnosar. Puss och kram♥


När hampus&felicia satt och lekte idag!

min våffel (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0