dålig uppdatering

Idag har det varit dålig uppdatering jag vet, men resten av helgen har jag faktiskt varit rätt duktig tycker jag. Men ikväll hamnade bloggen åt sidan för vi hade folk sen tidigt imorse, sen har vi varit ute, sen gick vi ju till ica och sedan blev jag och Hampus hämtade där så åkte vi till Löberöd och väntade på att hans mamma skulle komma hem så vi kunde åka till hans mormor. Det blev träffa hans släkt från hans mammas sida och det var väldigt trevligt, sedan åt vi god mat. (Väldigt god vill säga!) Men jag blev mätt väldigt snabbt idag, kan bero på att jag åt innan vi stack. Sen efterrätten var också jätte god. Och kvällen tillbringades där, fick sitta och höra Hampus och Lina bråka(hans syster). Usch, vad de är duktiga på att tjafsa och bråka med varandra. Aja, syskon som syskon vill säga. Nu är jag hemma igen, och Hampus har åkt. Teddy har varit saknad ikväll, men nu är jag hos honom igen. Ny duschad och ren. Håret är helt pluffigt nu, sååå söt! Imorgon ska jag till vätrenären med honom för en avmaskering och sedan så ska jag och mamma på möte senare på kvällen. Får hoppas att mötet går bra, och att det löser sig.
Nu ska jag snart sova, men sitter just nu och tittar på Avatar med min bror och mamma.
Skriver kanske ett inlägg innan jag lägger mig, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0