Dålig uppdatering

Jag vet att det varit väldigt dålig uppdatering idag. Men det beror helt och hållet på att jag valt spendera min tid med lille teddy, min pojkvän och min familj. Jag tycker det är väldigt viktigt att jag gör det nu, speciellt med lille hunden för att han är så liten och måste lära känna vem som är hans ägare och vem som bor tillsammans med honom. Han kommer att sova väldigt gott i natt, han har varit ute hela dagen, grävt och haft sig:). Han har sovit i princip hela dagen sedan han kom in, men det har varit så mycket folk runt honom så han är helt trött i huvudet nu. Så i natt kommer han sova sött. Tur det! Sitter just nu och bloggar från mobilen är hos mammas kompis än så länge, men ska väl snart hem. Är trött idag måste jag säga. Och snart är det söndag igen, då åker Hampus hem"/ usch, Ja vad allting går snabbt. Speciellt helgen! Jag sa att jag skulle lägga in bilder från idag, men jag gör det nog imorgon istället. Kraam!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0