dröm sött

Nu ska jag strax bädda ner mig under täcket. Min fina pojkvän ringde precis och sa godnatt till mig och bebben. Det gör han varje natt i försig. Sitter just nu och snackar med Agens på msn. Så länge sedan vi snacka sist, så det är lite mysigt att snacka med henne nu. Alltid skönt att kunna snacka med någon som kan vara tyst och liksom lyssna på en och som förstår en. Och sen i rätt många stunder tänker vi likadant.
Just nu sitter vi och snackar om en kille som har förändrats rätt mycket, vilket vi tycker är väldigt synd (men alla killar förändras alltid med tiden som går, men inte visste jag att det var så mycket.)!

Hur som helst, dagen har varit toppen. Trots att Teddy varit en av dem busigaste och störigaste idag så älskar jag honom och har haft en bra dag tillsammans med honom. Kommer sakna dessa stunderna sen när han blir äldre och är större. Det är ju nu han är som sötaste, och hur arg man än är på honom så får man inte fram ett ljud för hans blick får en att falla(a'
Nu ska jag snacka klart med Agnes sen så ska jag sova. Imorgon bitti kommer Anna och lämnar mina pengar så då gäller det att vara vaken. Men det kommer jag nog att vara också i och med min bror ska upp den tiden:).
Men ni läsare får ha det så bra, och dröm fina drömmar. Kanske ses vi i drömmarna vem vet;)?
SOV GOTT IALLA FALL. PUSSS OCH KRRAAAM!♥


Kommentarer
Postat av: Agnes :D

Du är så fin may <3 :)



2010-04-29 @ 21:46:50
URL: http://agneskurki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0