drömmer

Nu sitter jag och drömmer mig bort i drömmarnasvärld.
Jag vill bo i något varmt land men ändå i sverige, ha ett fint lyxigt hus, inte allt för stort men ändå inte för litet. Ha ett fint kök, lyxigt badrum och fin trädgård och kanske en liten pool också. Hur underbart hade inte det varit?
Jag brukar inte drömma, men om hus och inredning är jag expert på att drömma mig bort.
Jag älskar att rita mitt dröm hus osv, tycker om Ikea, jysk och andra hem inrednings tidningar.
Det är kul att drömma sig bort och önska att man hade allt det dära man ser.
Är jag ensam om att drömma mig bort in i drömmarnasvärld?
Vad brukar ni drömma om?


Thailändsk hus. Thailändsk modell.
Perfekt hus!

& ett sådant här badrum hade inte suttit fel (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0