FESTIS

Idag när jag var inne och handlade dricka på press byrå så upptäckte jag att där hade kommit ut nya Festis smaker. Jag tycker om Festis Guanabana Pineapple, det är den enda jag dricker nu mera om jag köper Festis. Förr så fanns det ju de dära gammla festisen med blåbär och den var jag väldigt förälskad i då. Men sen försvann ju den smaken. Men idag köpte jag en av de nya smakerna Elderflower Raspberry och jag måste säga att den var fruktansvärt god! Så nu har jag två favoriter.
Sen så hade Hampus smakat den andra nya smaken Pineappel Passion och han tyckte den var väldigt god.
Dock har jag inte smakat den ännu, men ska ta och göra det så fort jag får en möjlighet till det.
Måste säg att den jag köpte idag smakade väldigt somrigt. Vilket för mig betyder uppfriskande:D.


en av de nya smakerna(den hampus smakat!).


Två andra smaker. (den till vänster jag älskar!)
Dock fanns där ingen bild på min festis som jag smakade,
men jag kanske kan ta bild på flaskan själv om det är intressant. Haha!
Men ni som tycker om att dricka festis, ta och pröva de nya smakerna, de gör er inte besvikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0