fika

Har precis suttit och fikat med familjen och minpojkvän. Vi var ute och skulle möta mamma vid 2 så då stack vi och handlade samtidigt i och med kylen här hemma började att bli tom. Så vi mötte henne sen stack vi till närmaste butik som då är Lågpris. Bara jag och mamma gick in, bror och Hampus fick stanna ute med Teddy i och med de ändå åkte skateboard. Nu är kylen fylld och förrådet medtorrsaker är fyllda. Vi köpte ett franskbröd också så det har vi fikat nu. Så gott det är asså, speciellt med Baconost till. Mamma ska iväg senare ikväll också, typiskt henne. Ikväll blir det flintastek och potatisgratäng, usch vad jag älskar hennes gratäng. Det är nog den bästa i hela väääärlden. Och det är den jag kommer att sakna sen när jg flyttar här ifrån. Men förhoppnignsvis så lagar hon den åt mig ändå.
Nu hade jag tänkt att vila lite, är rätt trött.
Ska visa er lite bilder som jag tog igår kväll också, ha en bra dag i det tråkiga vädret.
Puss & Kram!♥


påväg till godisaffären.

Teddy väntar på godishandlarna.

När vi kom hem så slängde Hampus täcket över Teddy & han stortrivdes under täcket. Han la sig ner och sov. Haha!

men självklart skulle de störa honom under täcket.

han la sig genast igen.

Världens sötaste hund! & jag tror att han tycker Hampus är den störigaste människan i hela världen som väcker honom när han försöker sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0