FIXX

Nu har jag fixat till mig lite. Tänkte egentlige inte lägga ner en massa tid på smink och kläder idag, idag var en sådan dag då jag inte orkar bryr mig om mitt utseende. Men i och med att mitt internet inte funkade innan så bestämmde jag mig för att fixa till mig ialla fall. Sen skickade jag då till Hampus att internetet inte funka och han försökte hjälpa mig, men jag är som vanligt störd i huvudet och kollar inte om mitt WIFI på datorn är igång. Hampus frågade om det var igång och när jag kollade så var det inte det NEJ. Teddy brukar gå på datorn så han har väl trampat på knappen då. Så kom ihåg att nästa gång ert internet inte funkar så klandra aldrig på att internetet suger, utan kolla om ert trådlösa på datorn är igång först;).
Hur som helst så har jag sminkat mig och varit så aktiv och till och med tagit lite nya bilder idag!
Ibland kan jag vara så jäkla duktig, så här får ni lite bilder. Fler kanske kommer senare.
PUSSSS OCH KRAAAM♥







där fick ni några söta bilder på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0