förbereder middag

Nu ska jag böja förbereda middagen som vi ska äta.
I och med att jag sitter hemma om dagarna och inte gör något alldeles för vettigt så kan jag lika bra göra middag så det är klart tills alla kommer hem så man kan sätta sig ner i lugn och ro och äta en god middag med varandra och snacka om dagen hur den har varit osv. Tänkt ta ut damsugaren en sväng också, men får se om jag hinner göra det innan de andra kommer hem. Tror knappast det faktiskt. Men jag ska försöka.
Ska börja med att steka lax nu och koka potatis. Det ska bli väldigt gott och nyttigt är det ju också. Skriver mer senare nu kallar spisen på mig och laxen också.
Vad ska ni äta idag? Ni kan alltid ge mig förslag på mat så jag kan göra det resten av dagarna då jag ska stå i köket och koka & steka. Kram så länge!♥


Google bild*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0