fråga & svar

tänkte svara på en kommentar/fråga som jag fått nu ikväll från cissi:

Fråga;gud va fin blogg du har, och vilken snygg design,
jag undrar hur man ska göra för att öka sin statistik mer?
ska man göra nått speciellt eller bara köra sitt eget race,hur har du gjort?

kram <3

Svar; Tack så hemskt mycket! Jag kan säga att jag inte gjort något speciellt för att öka mina statistik.
Det har kommit av sig själv den sista tiden att statistiken bara ökat och ökat.
Jag brukar där imot lägga in länkar till min blogg på bilddagboken och ibland facebook.
Det är för att påminna mina vänner om bloggen, för ibland tänker man inte alltid på det.
Sen så lägger jag inte upp så mycket saker mer på bilddagboken som jag gjorde förr, utan jag har flyttat allt det dära om min vardag, mina tankar och mina känslor till bloggen helt.
Så om du har bilddagboken eller facebook länka till din blogg där så dina vänner kan komma in på din blogg och läsa om din vardag osv. Och även andra som kanske besöker dina sidor!
Det är bara att köra sitt race och inte tänka på något annat!
Kramar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0