fredagsmys

Fredagar är så jävla bra, trots att det uppstår problem emellan åt..
Just nu är bara barnen hemma, mamma är hos en kompis och dricker.
Min bror har sin kompis här, de sitter som vanligt och spelar och har sig. Så jag och Hampus har gömt oss inne i massa sovrum och han har gett mig lite massage.(behövdes verkligen)
Jag har fått ont i svanskotan igen nu, och min rygg är ju inte bättre. Tror det är för att jag bär på Teddy. Han är ju som sagt rätt tung. Visst att han inte är stor, men tung som in i är han!
Idag när vi gick hem från bussen stanade vi upp och handlade godis. Jag betalade idag, usch det gick på 104kr. Jga blev helt paff, men godis är dyrt nu förtiden sen så köpte jag stor förpackning popcorn också och nån kokosgodis, sjukt gott! Så jävla länge sedan jag åt det. Jag tror senast var i Skurup, för mamma åt dem jämt då.
Hur som helst är jag trött nu och hade kunnat somna in när som helst känns det som.
Men jag ska inte göra det ännu, ska först sitta och titta runt lite:).
Vad gör ni en fredagskväll som denna?
Kraaaaaaam♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0