frisk luft*

Varit ute nu sedan 10 halv 11 något. Gick upp mot mammas kompis för att mamma skulle lämna ciggaretter till henne och sedan skulle hon se hunden. Självklart så kissar Teddy direkt när han kommer in, inte bara en gång utan två gånger efter att vi släpp ut honom! Sådäär lagoooom irriterade på honom. Men vafan han kan inte hjälpa det, han är liten. Så det var bara för oss att torka upp det.
Sen gick vi hemåt, men mamma åkte med sin kompis och skulle hämta grejor och titta på något. När vi kom till lägenheten bestämmde vi oss för att vara ute en liten stund till, dels för att Teddy skulle få kissa och bajsa ute så att vi slapp torka det inomhus. Så min bror och Hampus åkte skateboard så länge.
Jag fick självklart passa Teddy, men han vägrade kissa eller bajsa, han ville bara jaga dom på skateboarden hela tiden, och det fick han inte. Han ville ju också vara med, min bror satte honom på skateboarden när vi gick hem och det tyckte Teddy var väldigt skoj märkte vi.
Jag tog sedan upp Teddy på en liten kulle och där satt vi, tillslut vilade han sig och kröp under mina ben och la sig där och somna. Satt där 30 minuter eller något, sedan fick vi gå upp.
Trots att det är sol uppe så är det kyligt i längden. Jag tog av min jacka också, för tyckte det blev för tjockt och varmt så jag hade bara en tjocktröja på mig, men visade sig att det blåste igenom tillslut.
Nu ligger Teddy och sover under mammas säng, och gnäller på att mamma ska komma hem. Stackaren som vill ha henne hemma. Han gick genast och la sig under hennes säng när han kom in.
Tänk att hundar kan veta så mycket, och konstigt de redan vet vem ägaren är osv bara på en dag!
Nu ska jag vila mig också, varit uppe lagom tidigt idag tycker jag!
Ha en fortsatt bra dag bloggläsare, lägger in bilder sen från dagen!:)
Krraaaaaam♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0