frukost

Heejsan!

Igår blev det inte många inlägg, jag hade bara inte lust att blogga och sen när Hampus ändå var här så ville jag tillbringa min tid åt honom. Han stack hem vid 9 tiden, sen så satt jag bara och tänkte och titta på unga mödrar, sen så gick jag och la mig vid 10 redan. Första tidiga kvällen på länge, men somnade såklart inte direkt men jag tvingade mig till sömns. Natten har varit lite si sådär. Vaknade av en massa ljud och av att bebisen sparkade. Den var nog hungirg.. Så nu har jag fixat mig frukost fick bli baguetter idag med BRAVO juice tropisk. Alltid lika gott:thumbup:! Innan jag gick upp så låg jag och mös lite med Teddy. Han är så söt asså. Hundar är som små bebisar, det är som människor. Bara det att dem inte kan prata. Nu ligger han och sover, och jag äter för fullt med unga mödrar igång. Vädret suger och jag vill inte ens gå ut med Teddy i detta vädret.
Nu ska jag äta vidare, vi hörs sen. Ha en toppen bra dag allihopa!
Pussar & Kramar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0