gårdagens bilder

Jag hade tänkt bjuda på lite bilder från gårdagen. Visade ju aldrig dem igår, för jag orkade inte föra över bilderna. Det är så jobbigt att behöva föra över bilderna från mobil eller kameran till datorn.
Man orkar inte leta fram allt och sedan klicka några gånger extra även fast man ändå sitter där och trycker jämt. Så ska snart bjuda på några bilder. Har märkt att även fast jag varit borta idag så har jag gjort 5 inlägg.
Känner mig riktigt duktig måste jag säga, och besökarna ökar och ökar, jag blir så glad:)!
Nu till bilderna, pusss♥


Teddy sover.

maten jag gjorde. (det ser kanske inte gott ut, men det var det)

felicia sötnosen min efter promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0