genomskilig

Som ni säkert ser har jag gjort inläggsfälltet genomskinligt.
Det blev kanske lite för mycket genomskinligt i och med bakgrundsmönsterna ger mönster åt mina bilder som jag lägger upp i mina inlägg. Men det kvittar nog. Jag tyckte det blev bra. Kanske inte fint, men bra. Och visst blev det lite fint! Jag har länge velat prova att göra det genomskinligt men inte orkat bara.
det var enklare än jag trodde faktiskt. Jag börjar bli duktig med bloggdeisgn och ändringar nu!
Kanske för duktig för jag är och ändrar saker hela tiden, kanske lite förvirrande för er läsare! Förlåt i såna fall. Då får ni säga till omni börjar tycka det bli för jobbigt;)!

Pusssar!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0