glass?

Jag vill ha glass nu, vädret är så jäkla fint och allting känns bara så bra.
Fick en kommentar av en som gick i klassen innan i början när jag gick på vipan.

Tack för din kommentar Lousie, och förlåt för att jag inte hört av mig heller. Ny mobil, nytt nummer och tappat bort de andra. Bara vissa följde med till den nya mobilen.
Men tack för den fina texten du skrev, och jag hoppas att vi kan ta och träffas snart.
Har inte träffat dig sedan du slutade! Vilket är väldigt länge sen för mig.
Och jag är glad att du vet om det nu att jag ska bli mamma och allt det dära.
Men som du också skrev så hade det nog varit roligare för mig att berätta det själv, och för dig med. I och med det är en stor grej för mig. Men som sagt i och med jag inte har ditt nummer och inte kunnat nå dig själv så är jag ialla fall glad att du vet om det nu. Puss på dig!♥


Hur som helst, ska jag ge vovven lite mat nu, sedan ut och gå med honom lite.
Sen ska jag nog fan ta och äta glass.
Idag går jag också in i en ny vecka också, nämligen vecka 24. Så nu har jag gått 23 hela veckor.
Usch, vad tiden går fort. Men den får gärna gå ännu fortare om det ska vara så.
Skriver mer om vecka 24 i ett annat inlägg lite senare. Kanske efter pormenaden med hunden?:)
pusss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0