god natt & ny dag!

Nu är det godnatt för min del, är sjukt trött nu efter en dag med håll igång från både höger och vänster.
Måste verkligen säga att vara gravid gör en trött. Min trötthet tar över min kropp.
Jag vet att jag egentligen inte är trött, jag vet att jag orkar med så mycket mer egentligen, men att vara gravid gör en verkligen så trött. Efter varje sak jag gör känner jag hur jag flåser och andas, visst att jag inte hade bra kondition innan jag blev gravid men fy vad det har för sämrats nu..
Hur som helst, nu är det ju inte lördag längre, vi är just nu 25 minuter inne i söndagen.
Och en härlig söndag väntar, förutom att älsklingen åker hem.
Sova nu, skriver mer senare när jag vaknat och är pigg.
Puss på er och sov så super gott!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0