good night

Nu säger jag god natt till er bloggläsare!
Jag är super trött och hoppas på att jag kan somna in direkt nu, så jag slipper att tvinga mig själv till sömns. Det är inte allt för roligt. Har suttit och läst en blogg nu, blivande mamma hon med i slutet på augusti. Alltså efter mig, dock vet jag inte hur gammal hon var, men ung mamma kommer hon också att bli.
Sen har jag varit inne och tittat på en hemsida till gravida och ikke gravida, som kanske redan har barn osv. Tänkte beställa ett mamma paket som går på 399kr, det är alltså ett paket värde 1000kr, och i alla paket varierar det från saker till saker. Men värdet är samma ändå. Det är alltså ett provsmak till en blivande mamma, alltså allt från mamma kläder till böcker och sånt. Så det hade jag tänkt att beställa. Ska först snacka med Hampus och se vad han tycker om min idé. Jag vill ju ha ett stödband för magen, det är ju viktigt för mig nu i och med jag går med ett bowlingklott och nästan tippar baklänges. Haha, skämt och sido:D!
Men en stödband för magen är ju bra för ryggen och sen så behöver jag itne tänka så mycket på vad det är för kläder jag har. Vissa kläder är ju så obekväma nu för tiden.
Aja, vi får se. Jag kanske beställer det vem vet?!:)
Nu ska jag sova, och ni som är vakna fortfarnade får ha en fortsatt bra kväll.
Men jag säger god natt här och nu! Sov gott allesammans!
Puss & kram!♥


Kommentarer
Postat av: Amelie

jättefin blogg!

2010-04-21 @ 23:14:01
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0