grått och trist

Vädret idag är väldigt grått och trist. Man kan väl säga som det, att det är det varje valborg!
Har fler än jag tänkt på det att varje år det är valborg så är vädret piss!
Antingen så regnar det, eller så är det mulet och tråkigt, eller så är det grått och duggar.
Varför är det så varje år? Har det blivit någon tradition eller?
Här så är det grått och väldigt trist och duggar lite gör det också. Hur trevligt?
Ytterst trevligt kan man väl säga! Jag som trodde att det skulle vara fint väder idag.
Men nehä, inte så lyxigt ska det inte vara!
Aja, jag hoppas ändå på en bra kväll med massa god mat, och god dricka som kanske cola? Ja, sprit får ju inte jag slänga i mig så det är ju lite svårt att skriva "med massa god dricka" , för det enda jag får dricka är ju läsk, mjölk, vatten och annat som inte innehåller sprit. Men ni andra som får dricka sprit tänk på hälsan, tänkt på kroppen och drick med måtta;). Istället kan jag ju säga att jag slipper att slösa pengar på en massa sprit och slipper vara bakfull imorgon medans alla andra är det. Så det tackar jag för!
Finns alltid något positivit i det negativa!
Nu ska ni få bilder på mig som varit tagna sen i början av veckan någon gång med camen.♥




visst tycker ni att jag är fantastisk söt?(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0