GRATTIS RASMUS

Idag fyller en alldeles speciell vän till mig år, som även är som min bror.
Vi har kännt varandra i 4år snart 5år. Vi har även varit tillsammans också, men det var väldigt länge sedan, det var i 6an någon gång. Men från förhållande till bästa vänner har det blivit mellan oss. Förra året när han fyllde år så cyklade jag, Hampus och Lina (hampus syster) ut till honom och fira det lite enkelt. I år blir det nog inte så i och med jag bor i Hörby och från Hörby är det en bit ut till honom. Men jag hoppas att du får en toppen bra dag BÄSTA VÄN OCH BÄSTA BROR! Du förtjänar det bästa!

Så vi säger alla grattis till underbara RASMUS, som även är kallad för RALLE:):love:!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0