GRATTIS

Idag vet jag två stycken som fyller år, den ena personen har jag kännt sedan jag var liten. Vi umgicks varenda dag när jag bodde i skurup. Vi gick till och med i samma klass. Vi stod varandra nära ända tills jag flyttade ifrån byn. Sedan jag flyttade till Hörby har vi inte haft så mycket kontakt. Vi har inte träffats eller så efter det. I början så snackade vi telefon han ringde då och då. Sen tappade vi det med. Har sett honom kanske en gång sedan jag flyttade hit. Tycker det är väldigt synd att man tappar kontakten så lätt. Hur som helst så fyller han år idag och en annan känd bloggare. Vem kan det vara? KENZA såklart!
Så ett stort grattis till er två och till resten som fyller år idag! Hoppas ni får en toppen bra dag och hoppas att ni får en fin tårta, ät för mig också;)!
GRATTIS ÄN EN GÅNG!♥

PUSSSSSARRR!


google bild! Men jag hade inte tackat nej till en sån tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0