härlig dag

Dagen har varit hur bra som helst, trots att ingenting har hänt så har dagen varit härlig.
Ibland behövs det inte mycket för att en dag ska bli bra.
Har precis ätit middag som mamma gjorde innan idag, potatis och file i någon sås tillsammans.
Väldigt gott, mammas egna recept, och den är hur god som helst.
Jag älskar mammas mat!

Hur som helst, så har mammas kompis varit här en stund idag,
precis stuckit hem igen.
Och min bror har kommit hem nu och ligger och kollar på tv.
Vet inte vad jag ska göra riktigt ikväll, men kanske kan jag få mamma ut på en promenad
och kanske få henne upp på en runda till hennes kompis och Felicia.
Så har vi ialla fall något roligt att göra, jag kan ju leka med Felicia lite då.
Jag älskar småbarn, speciellt de söta trollet:).
Ni minns väl Felicia? Hon som jag lagt in en bild på? Hon som jag brukar passa?
Ja, den lilla bebisen tycker jag verkligen om.
Aja, får väl se vad som händer ikväll. Vad ska ni läsare hitta på ikväll då?
Det finns ju inte så mycket för mig som är gravid att göra. Men jag klarar mig.
Kram på er så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0