härlig dag(yy'

Idag har det varit en härlig dag, trots att jag fått torka upp massa kiss och skit så har dagen varit hyfsat bra faktiskt. Var nere och slängde tvätten i maskinen sen ut med Teddyboy, sedan så stack jag upp till mammas kompis för att hennes man skulle hjälpa henne med skattepappret, sedan så åt jag och satt och snacka med henne lite. Teddy vila där också, han var allt trött efter att ha gått upp ända dit.
Trots att jag bar honom halva vägen så var han helt slut, han vägrar gå själv. Nu sitter han inte bara ner längre när han är trött han hoppar upp på en för att säga att han vill upp så att man kan bära honom. Så smart liten pojke vi fått asså, men så lat liten pojke också!:)
Nu är vi hemma igen,  har varit och mött mamma också. Men nu sitter jag här och bloggar för att jag är så jäkla uttråkad och trött idag. Det är jobbigt att ha en hundvalp måste jag säga!
Och förresten jag har fixat en ny header också. Gjorde det precis innan jag skulle blogga.
Kände att jag ville ha något nytt(igen), så jag bestämde mig för att fixa en ny header som kunde göra mig nöjd. Och jag blev faktiskt nöjd med den. Försökte med något nytt denna gången och jag lyckades ganska bra.
Jag ska alldeles strax byta headern så får ni se vad ni tycker om den!
Glöm inte att kommentera också, för det gillar May;)!
Kraaam så länge!♥


Kommentarer
Postat av: amanda :)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=mmanda



bli medlem där , du får mkt mer besökare då ! :D

lovar dig :)

2010-04-12 @ 18:49:04
URL: http://itsmandastyle.blogg.se/
Postat av: Eva

Hejsan! Checka in min nya blogg & skriv vad du tycker om den? (:

2010-04-12 @ 19:18:15
URL: http://ewaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0