hiss & diss

Jag har aldrig gjort ett inlägg om hiss eller diss förr.
Men ajg kände att jag behövde lite nyt i bloggen. Vanliga inlägg blir uttråkade tillslut.
Så nu ska vi köra lite hiss eller diss!



-Jag måste säga att jag hissar människor som är starka trots deras bakgrund.
Att de sitter dag efter dag och kämpar sig igenom alla gamla minnen alla dumma kommentarer som de får varje dag. Att det inte viker sig mer efter allt som hänt. Att de kan stå upp på sina egna ben och kämpa som dem gör.
Jag kan inte säga att jag mått jätte dåligt, men jag har gått igenom väldigt mycket i mitt liv jag också.
Och jag kan säga det att det är inte alltid lätt, men man försöker för att få ett riktigt liv, för att få leva som alla andra.
Det jag vill få fram är att dem så tagit sig ut ur en svår situation är verkligen jätte starka och fruktansvärt duktiga.
Jag  hissar starka och framåtriktade människor!:thumbup:


- Jag dissar människor som trycker ner andra människor. Som ser ner på människor och som skriver dumma och idiotiska kommentarer till männsikor som haft en jobbig bakgrund. Som tycker att de inte har rätt att ge tips till folk för att de inte är tillräckligt gammla. Vad får en människa att tro att den får skriva vad som helst? Vad får en människa att tro att den vet mer än andra? Spelar det ens någon roll hur gammal man är, hur mycket man gått igenom eller inte?! Allting handlar väl om känslor, tankar och situationer?!
Så jag DISSAR folk som trycker ner andra och tror att de är bättre och vet mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0