iväg snart

Nu har min bror kommit hem, och jag har fått äran att få välja ut kläder till honom idag som han ska ha på sig ikväll. Så det har jag gjort. Ska ta en bild sen på hur han ser ut, och vilka kläder jag valde åt honom. Själv är jag nästan klar, men har håret kvar som jag inte ens har borstat efter att jag duschade innan idag. Så ska nog göra det snart. Men det går inte att göra nåning alls med dess lösnaglarna, trots att jag klippte av dem så pass mycket så är det fortfarande drygt att ha dom. Men mycket beror nog helt på att jag har de stenarna på som fastnar överallt och ingenstans. Sjukt drygt. Har faktiskt funderat på att ta av dem, men jag får ha tålamodet lite mer på topp. Väntar nu bara på att mamma och Hampus ska komma så vi kan åka iväg. Segaste människorna ever. Men jag måste ändå borsta mitt hår så det kan jag göra undertiden jag väntar, och sen så måste jag ändå välja en tröja som jag ska ha på mig. Så jag slipper ialla fall att stressa nu. Nu ska jag fixa det sista, pussss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0