jag vet inte

..just nu vet jag inte vad jag vill, jag känner mig allmänt förvirrad och irriterad.
Tänk att man är så pass gammal men inte kan bestämma över sitt eget liv, inte kan bestämma själv över vad det är man vill och inte vill. Utan att det är någon annan som styr och bestämmer över en. Är det så det ska vara nu förtiden? Jag trodde att man själv kunde bestämma när man är över 18. Men jag hade fel. Visst att man kanske borde lyssna på vuxna och så också, men man måste också ha egna tankar och ideér. Man måste själv komma med någon åsik och kunna ha någon talan. Men jag verkar ha fel, jag verkar vara på en annan spår när det gäller detta systemet! Jag vet inte, men jag tror det. För det visar ju inte bättre.

In på annat, ska snart gå och lägga mig. Slängde i mig en banan för en stund sedan, Teddy åt tillsammans med mig. Imorgon ska vi som sagt till Lund och denna gången ska inte Teddy med. Han ska vara hos mammas kompis så länge. Kommer kännas konstigt utan honom. Sist ja lämna honom där så saknade jag honom jätte mycket. Undra hur det kommer att bli när jag flyttar ifrån honom då. Äsch, jag får väl helt enkelt vänja mig vid det.
Sitter just nu och lyssnar på min bror när han läser, efter det så går jag och lägger mig, men innan ska jag borsta mina tänder. Ooj, vad jag har ont! Mamma har också ont i sina tänder fortfarande. (Vet inte varför?!)
Nu ska jag ialla fall gå in och borsta mina tänder hade jag tänkt, min bror läste precis klart. Så jag ska göra mig i ordning för att lägga mig under täcket och mysa mig till sömns tillsammans med Teddybjörnen:).
Puss så länge, slänger in ett kort inlägg sen igen.♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0