Klar med middag

Middagen är klar, och vi har ätit klart också.
Jag tänkte fota men glömde det som sagt, det kom vänner till mamma som skulle äta här och så böev det full ös i köket så det blev lite stökigt så jag glömde helt bort att fota middagen jag gjorde.
Men det blev ialla fall lyckat, god middag och god sås till blev det.
Jag vet inte vad det blir imorgon, men jag hittar säkert på något gott som vi kan äta;).
Det lyckas jag alltid att göra, och hitte på mat är det godaste som finns.
Jag älskar att laga min egna maträtt som det inte är någon måtta eller recpt på, det blir genast mycket godare utan recept och utan alla mått och såndant som man måste hålla koll på.
In på annat, slut snackat om mat, nu sitter alla i vardagsrummet, mätta och belåtna är vi allihopa.
Felicia är också här och leker för fullt på golvet, en söt liten skit unge är hon!
Ikväll blir det väl ta det lugnt igen och spela kort med mamma och kankse hennes kompisar.
Nu ska jag vara social mot de andra så puss så länge!♥


jag saknar min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0