KLART!

Sådär ja, nu är headern klar. Jag har börjat göra enkla simpla headers nu förtiden. Jag orkar inte hålla på och klödda med komplicerade header och sådant, det tar alldeles för lång tid och den ser bara kladdig ut när man väl är klar med den. Så jag har valt att göra enkla nu mera, även enkla är snygga ibland. Man behöver inte alltid ha det mesta och det bästa för att det ska se snyggt ut. Jag valde att bara ha en bild denna gången också! Och en liten ram blev det också runt om bilden:).
Nu ska jag inte fixa mer med bloggen tror jag, får se. Ni vet hur jag kan vara ibland;).
Aja, nu ska jag ringa min pojkvän och se vad det är han vill mig.
Kramar på er så länge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0