Kortspel..

..i full gång. Sitter på golvet och spelar kort med mammas kompisar och mamma.
SJukt skoj, men fy fan vad jag ska förlora hela tiden.
Ja, jag är sjukt dålig förlorare men jag tycker det är kul att spela ändå.
Har snackat med min pojkvän några snabba omgångar idag, men han behöver vila nu innan han börjar jobba klockan 11 ikväll igen. Tycker synd om honom som får en sådan tuff start, men han klarar det mesta min lilla pojkvän. -just därför älskar jag honom för att han alltid håller ut!
Alla tycker vi väl om folk som håller ut och är starka?
Aja, nu ska jag spela vidare med dem andra så jag kan vinna lite;).
Sen så väntar jag på att min pojkvän ska ringa mig igen innan han börjar jobba igen.
Jag saknar min pojke lite faktiskt, men jag kanske får träffa honom imorgon, får se.
Puss så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0