Korvstroganoff

Har precis slått mig ner i stolen för att äta min mat som jag gjorde klart för en kvart sedan. Idag blev det korvstroganoff och ris med gruka och tomatater. Jag har aldrig direkt varit förtjust i korvstroganoff men jag har börjat gilla det mer och mer nu den sista tiden. Men idag slängde jag i en massa andra kryddor också inte bara mixpåsen, utan alla möjliga kryddor som jag inte ens vet vad det är och vad man ska ha det till. Men det smakade bra! Men det tråkiga är kanske att jag sitter och äter själv för mamma är fortfarande i Lund och min bror är ute och skatar med sina vänner. Så själv sitter jag i köket och äter. Hade jag kunnat vänta så hade jag gjort det, men jag var så galet hungrig, annars hade jag nog inte ens ställt mig och lagat mat. Ni får en bild sen på min mat, den ser faktiskt rätt god ut trots alla kryddor. Nu ska jag äta vidare, puss så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0