kvällen

..kommer att tillbringas hemma tillsammans med min pojkvän, min bror, hans kompis och Teddy.
Har precis varit ute med Teddy en stund, medans de skatade så stod jag och frös och höll koll på lillskiten som ska in i andras tomtar och snoka runder och lukta och jaga ankor som ligger där. Typiisskt honom!
Middagen var super god:thumbup:! Mammas potatisgratäng som sagt och flintastek. Toppen!
Det kunde helt enkelt inte sitta bättre om jag får säga det själv. Haha!
Jag har blivit ett matvrak, men det kanske tillhör graviditeten?! Inte vet jag, men jag tror det:).
Sitter just nu och dricker cola och kollar på unga mödrar.

Gud, vissa borde verkligen inte få lov att bli mamma! Jag trodde att om man nu har barn och är mamma till ett barn så var man mogen nog. Men det visar dem ju i detta programet att så är det ju inte alls. Man behöver ju inte alls förändra sig bara för man blivit mamma och har barn osv. Shit, det är skrämmande att vissa ens får lov att ha barn, att de ens får lov att bli mamma!
Aja, nu ska jag titta vidare. Vi hörs senare ikväll. Förresten vad gör ni en lördags kväll som denna?:)
Puss & kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0