Kvällsvila..

Ja, det är skönt det med. Jag har sovit från halv 9 och vaknade mu precis
och klockan är snart 11. Usch ja, men det har varit väldigt skönt.
Men nu undrar jag när jag ska lägga mig igen?
Det är trots allt natt snart och det är då man ska sova, men jag kunde inte låta
bli att vila lite för jag har varit i gång hela dagen idag.
Visst vaknade jag sent men har stått och lagat mat och sådant sedan imorse,
och sedan varit ute och gått i det fina vädret också. Och sen har jag inte vilat alls idag.
Så jag kunde inte låta bli nu när mina ögon ville slockna, så jag tog en vilapaus!

Nu är jag vaken och pigg igen, och tittar på thaifilmer igen.
Och ska nog titta på film resten av kvällen tills jag går och lägger mig igen.
Men jag lär ju inte sova på ett bra tag, men det finns säkert massa saker jag kan
underhålla mig med;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0