läggdags

Nu är det läggdags för mig. Har precis hjälp Emma att fixa hennes blogg.
Samma problem som jag hade i början. Det är alltid svårt att ge sig in i något nytt som man aldrig gjort förr. Jag menar att sätta sig ner och börja fixa header med massa mallar och koder och sådant, det är ju inget man gör varje dag. Speciellt inte på vanliga hemsidor, det är ju mer med bloggen men fixar med kodmallar och stilmallar. Och har man kanske en egen hemsida så håller man på mycket med sånt, men har man inte gjort sådant förr så är det inte så lätt bannemaj! Så jag satt och hjälpte henne lite. Byta en helt ny design åt henne, sedan ändrade jag lite färger också, och självklart så gjorde jag en header bild åt henne. Det tyckte jag att hon var värd. Jag blev faktiskt ganska nöjd med bilden jag gjorde till henne. Självklart! Som alltid annars, blir nöjd med det jag gör till alla andra, men inte det jag gör till mig själv. Inte så lik mig eller?;)
Aja, nu kallar sängen. Teddy har somnat bredvid mig nu så jag ska också sova. Blir en jobbig natt utan Hampus bredvid mig inatt, men jag överlever nog ska ni se!
Sov så gott allesammans, och dröm sött!
Puss och kram!♥


Bilden jag gjorde åt Emma!
Hur nöjd som helst med den, och jag hoppas att hon också blev nöjd!
Besök hennes blogg så är ni söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0