Lång fredag!

Det är ju lång fredag idag, och visst känns det som lång fredag?!
Jag vet inte varför men på något sätt känns det som det är lång fredag,
precis som om det ska stämma in på något sätt.
Men klockan är liksom snart halv 7 på kvällen, och dagen har gått så sakta.
Och solen lyser ännu och är hur fint väder som helst ute.
Åt påskmiddag innan idag med familjen och mammas kompis,
sedan efter det stack vi till mammas andra kompis och där åt vi också,
sedan satt vi och snacka och höll på. Efter ett tag bestämmde vi oss för att gå ut och gå en runda.
Blev en runda bakom Älvdalskolan och hus området där ovanför.
Det gick bra, men jag hade dock inte planerat att vi skulle ut och promenera så jag hade
klackarskor på mig. Kanske inte dem bästa skorna att gå i! Men det gick väldigt bra,
och mycket snack och trams blev det påvägen.
Jag hade strumpor på mig också, och det kanske inte är det snyggaste med klackarskor,
men jag frös ju annars om mina fötter. Haha!
Mammas kompis frågade mig om jag gick så i stan också.
- Nej det gör jag ju faktiskt inte, tur är väl det!;)
Nu sitter jag hemma med min bror & killen igen. Ska bara ta det lugnt nu och titta på thaifilm.
Och kanske ta en kvällsvila?!:)
Har inte mer att skriva just nu, så ni får bilder från idag så hörs vi senare!
Kram♥


Innan påskmiddag

Jag och min bror målade äggen!
Fantastiskt fina blev dom(:

Dagens bild på mig, suddig och oseriös bild
men ibland måste jag få bjuda på den rätta jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0