leverpastej

Just nu sitter jag ute i köket och fikar. Det fick bli mackor med leverpastej och gurka.
Jag har precis insett att leverpastej är skit gott! Åt det imorse också till en macka, men det gjorde mig mer sugen på leverpastej så nu fick det bli två till. Men jag känner att jag vill ha fler, men icke! Jag ska inte äta det för att det är gott, för då kommer jag få problem med att få bort mitt fett sen efter förlossningen.
Min önskan är att mitt fett ska bort efter förlossningen, att jag får tillbaka min "vanliga" kropp igen och kan använda mina kläder som jag kunnat göra innan jag blev gravid. Jag vill inte ha större storlek än S.

Jag får ångest när jag går i klädbutiker och inte kan köpa de fina vår/sommar kläderna som är ute i butikerna, men sen samtidigt så är jag nöjd med min kropp. Jag är stolt över att jag har en liten kula framme vid magen och är tjock. Jag känner mig faktiskt inte tjock, ialla fall inte på så sätt att jag mår dåligt av det.
Jag tycker att jag är söt i min tjocka kropp, ovanligt faktiskt.
Man brukar ju inte vilja vara tjock, men man vänjer sig nog mer när man är gravid och vet vad som gör en tjock. Min bror har kommit hem nu men jag har ännu inte varit nere och bokat tid, jag gör det senare ikväll när jag kommer på det och när jag orkar. Haha!
Jag sitter och längtar tillbaka till thailand, gud vad jag saknar det!
Nu kommer jag inte att kunna åka tillbaka dit på flera år, med tanken på att vi inte kommer att ha råd med det nu de kommande åren. Men om vi sparar så kanske vi har tur och får en billig resa nästa sommar eller nästa igen. Jag vill verkligen tillbaka. Bara för det ska jag lägga upp några bilder från Thailand 2009/2010.
kramar.♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0