pizza

Ikväll blev det pizza istället för vår del, i och med mamma skulle ut ikväll och hon hade lovat att laga mat innan hon stack, vilket hon inte hann med så lämnade hon pengar till pizza istället. Så vi var uppe och beställde en familjepizza, och är färdigätna nu. Gud så mätt jag är! Det fick bli en kebab i och med att vi alla tycker om det. Hampus har kommit nu och han och min bror håller på med deras nya skateboardar, mamma köpte en åt Hampus idag också för att han ville ha en han med. Men han ska betala tillbaka till henne sen när han får sin lön. Förrsesten så fick jag en ny tröja idag igen från mammas kompis som hon hade köpt från H&M. TACKAR!♥
Jag blir så glad av alla saker jag får. De ge mig alltid stöd och kärlek. Trots att det inte är mina kompisar så stöttar de alltid mig och finns alltid där för mig. Söta är dom!
Hur som helst ska vi snart ut med Teddy, sedan ska väl de skata en stund. Så jag kan leka med Teddy under tiden. Sen ikväll blir det bara att ta det lugnt! SKÖÖÖNT!
Kanske tar vi vars en bit glass senare ikväll, när jag fått vila magen lite.
Nu får ni lite sköna bilder från idag! ha en fortsatt bra kväll!
pussssen♥


när jag & min bror var ute med honom efter att min bror kom hem.

Bror och Teddy leker.

Teddy leker med sitt gossedjur.

ännu en bild på Teddy & hans anka.

en väldigt seriös bild på mig.
som ni ser ganska enkel sminkning men ändå skarp.
& för första gången har jag blå ögonskugga på mig.
Aldrig haft det förr! Så heja mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0