LUND

Snart ska jag dra mig ifrån datorn och göra mig redo för att vandra mot bussen, men först och främst möta min bror. Har sminkat mig och gjort migi ordning nu, men jag måste packa väskan. Inte för att det är något speciellt jag måste packa, men busskort är rätt bra att ha med sig när man ska åka buss:thumbup:!
Eller håller ni inte med mig? Har precis käkat glass, det enda som går i mig idag verkar det som. Allt annat jag försökt trycka i mig har bara fått min mage att må sjukt dåligt.
Aja, får se hur det går med falafelrullen då. Nu ska jag packa ner det sista till Teddy, han ska ju också med till Lund. Första gången han ska på en buss, så får se hur han reagerar helt enkelt. Ni får en dagens outfit senare när jag kommer hem igen. Ha en fortsatt bra dag så länge! Hörs senare.
Puss och Kram eran May!♥


Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

söt blogg :)

2010-04-15 @ 13:11:36
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

2010-04-15 @ 13:13:15
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0