mackor

Har precis vaknat efter att sovit middag sedan halv 2, klockan är nu 4 och mamma har precis kommit hem från jobbet. Nu är det bara hon och jag hemma, men snart kommer väl bror också. Sitter och äter mackor nu, gud vad jag blivit förtjust i lingongrova med ost och gurka. Perfekt start på en morgon, och man bli mätt och belåten också. Toppen frukost!:thumbup: Nu ska jag sitta och glo på thaifilm med min mamma en stund tills min bror kommer hem, sedan så blir det väl mat och sådant. Hoppas att ni haft en bra dag idag. För det har jag förutom att jag varit skit trött! Men nu har jag fått vila så det är lugnt. Kram!♥

mumms, ni som inte tycker om sådant bröd med frö och sånt i,
ni borde ändå pröva detta brödet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0