magbild nr4, v.23(22+6)

Tänkte bjuda på en magbild nu, jag brukar oftast lägga in magbilder när jag har gått hela veckor.
Men nu vill jag börja lägga in magbilder oavsett fast det inte gått hela fulla veckor.
Så nu slänger jag upp en jag tog samtidigt som jag tog outfit bilderna.



Magen har växt. Första gången jag märker av att den blivit större annars tycker jag alltid att den ser lika liten ut och att den aldrig växer någon gång. Men nu märker jag hur den växer.
Jag är nu i vecka 23, imorgon har jag gått 23 hela veckor och går in i vecka 24.
Än så länge har jag bara gått 22+6.


Kommentarer
Postat av: din älskling hampus<3

så fin din mage e gumman :D<3 jag älskar dig och finns alltid med dig :)<3 puss på dig <<<333

2010-04-13 @ 20:58:18
Postat av: din älskling hampus<3

så fin din mage e gumman :D<3 jag älskar dig och finns alltid med dig :)<3 puss på dig <<<333

2010-04-13 @ 20:58:58
Postat av: Louise Wedin.

Jag beundar dig May !. fan va stark du är .

hoppas du har det jätte bra,blev chokad när de från vipan berättade att du väntade barn, men ändå glad för din skull!.men samtidigt blev jag irriterad på de som berättade för det är en stor grej och jag kännde om du vill att jag ska veta så hör du av dig, men så hittade jag din blogg nu och jag vill bara säg att jag är jätte lycklig för din skull!.



ha det jätte bra nu gumman,

btw går du inte kvar på vipan ? .



puss

2010-04-14 @ 11:31:32
URL: http://memeochlouise.devote.se/
Postat av: Denise

May, jag vet att jag har varit en jävla idiot mot dig o vi har bråkat o det ena med det fjärde ..

Ska jag vara helt ärlig saknar jag dig som fan .. vet att du aldrig kommer förlåta mig men jag vill bara göra ett försök ..

MEnar d kom hem till mig jag o min mamma har stöttat dig gemon massa skit ja, du vet själv vilken skit det var ..

Detta känns bara fel att bara gå förbi dig o inte kunna stanna o hälsa på dig eller snacka som vi har gjort alltid innan .. detta känns inte rätt :(Du är gravid jag vet ! helt jäävla underbart. hoppas dig föräldrar är stolta över dig .. för så stark som du är nu, tror jag aldrig någon annan hade klarat av att vara ..

Imed att du kommer vara en ung mamma, men jag tycker det är något av det finaste man kan vara !

När jag såg din första magbild hade jag inte en aning om detta .. jag kan vara heeelt ärlig jag fick tårara i ögonen o allt bara rös till i kroppen det är så otroligt fint så jag kan inte förklara det med ord.

jag har velat höra av mig flera gånger till dig men jag har faktist inte vågat . jag trodde jag skulle få det svaret jag inte vill få .. så jag vågade helt enkelt inte .. Jag vet inte vilket svar jag kommer få nu, men jag har gjort vad jag kan !:( Och ja JAG SAKNAR DIG MAY !!! :'( Kram Denise Lycka till !!!!

2010-04-23 @ 17:10:33
URL: http://elitdenise.blogg.se/
Postat av: Andreas Palm

Du klarar allting såå jätte bra, det gör mig skit glad o skit stolt över dig,! Du har blivit otroligt stark, går inte att förklara med ord May! <3

Sen när din lilla flicka kommer ut så kommer vi ha så roligt, o du kommer måå SÅÅÅ jätte bra, jag blir bara stoltare o stoltare för varje dag hjärtat!

Älskar dig vännen! <3

2010-04-26 @ 00:17:57
Postat av: Emelie Rosenberg

Gud va fin du e May! E skit glad för din skull! Jätte fin blogg och fina magbilder :) Allt kommer gå bra för dig och din lilla familj! Lycka till! <3

2010-04-28 @ 15:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0