magbild nr5, v.26(25+0)

Såg nu att jag inte har lagt in magbilder på väldigt länge. Har inte fotat magen på två veckor nu insåg jag när jag fick en kommentar precis på mitt förra inlägg om magbild. USCH!
Jag får vara lite noggrannare med det nu mera, vill ju inte missa en massa under min graviditet.
Men nu kanske ni märker om magen växt eller inte i och med det var två veckor sedan.







Som ni kanske märker så har magen växt. Nu har jag gått 25 fulla veckor och idag går jag in i vecka 26. Tiden går fort, men jag vill att den ska gå fortare för nu vill jag inte vara tjock längre!


Kommentarer
Postat av: michelle

Din mage är så oerhört söt :) Vissa får såna stora klumpiga magar, men din är söt :)

2010-04-28 @ 17:22:07
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0