Maltesers



Sitter just nu och mummsar på Maltesers på sängen tillsammans med Festis päron/Kiwi.
Mamma köpte vars en påse Maltesers till mig och min bror.
Jag måste nog säga att mamma har varit väldigt snäll och generös idag. Huhu? Undra vad som är på tok;)? Man vet ju aldrig med henne, hon är lite lurig ibland.
Har ni smakat Maltesers någon gång? Om inte så rekomenderar jag er att göra det!
Det är något av det godaste jag ätit i hela mitt liv rent ut sagt. Lösgodis och marabou är gott som satan, men det är faktiskt inte alltid lika gott. Inte om man inte är riktigt sugen på det. Men hur ofta jag än köper Maltesers så är det alltid lika gott och jag tröttnar aldrig på det. Det blir bara godare och godare för varje gång man äter det!
Det är någonting som får en att inte kunna sluta äta, har man smakat en så kan man inte sluta att "smaka". Så ni som aldrig testat detta slags choklad/godis gör det för tusan! Ni ångrar er aldrig!

Såja, slut snackat om Maltesers för mina är snart slut och jag ska då lägga mig ner och sova gott.
Snackade precis med min pojkvän som var lite orolig och ledsen, men nu är det bra igen. Dessa killar...
Hur som helst fick jag reda på en rolig sak också för en stund sedan om bloggen. Att det faktiskt finns folk som tycker om min blogg och följer den varje dag. I början var jag osäker med bloggandet och sånt. Men nu när jag vet att det finns folk som följer den och tycker den är bra så är det roligt. Jag har ju själv märkt att statistiken höjs för varje dag:thumbup:! Forsätt så, så fortsätter jag att blogga. Och om ni vill att jag ska skriva om något specillet så skriv det till mig så fixar jag det;).
Nu ska jag sova, och det ska nog ni också va? Sista skoldagen imorgon sen helg. Skönt det låter.
Men sov så gott inatt, och dröm fina drömmar så hörs vi imorgon sötnosar!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0