massa myyss'

Kvällen har bara bestått av massa mys med lille Teddy och resten av familjen.
Mammas kompisar är också här, och ätit och nu sitter vi och leker med Teddy som precis vaknat.
Han vill inte ligga i sin säng, det är inte hans lukt där. Sedan har han redan kissat 3 gånger inne och bajsat en gång när mamma stod och snacka telefon ute i balkongen. Haha!
Asch, han lär sig när han blir äldre. Hoppas jag!:)
Nu ska vi snart ut och rasta honom innan lägg dags för honom, kanske blir en runda lite senare också.
Imorgon blir det nog grillning hos mammas kompis. Mumms, jag vill äta grillat!
Nu har Teddy precis slickat min glass skål, och ligger just nu och tittar på tv.
Han är nog världens sötaste hund, han är så charmig av sig. Hundar vet allt för mycket!
Nu ska jag snart spela kort med mamma och resten av dem, och sedan ut med hunden!
Kraaaaam!♥


När vi var ute och gick innan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0